X

Narrow Casting | Harmony
Dankzij de creatieve directie heeft Harmony, de verzekeringsmaatschappij voor consumentenelektronica, een moderne, nieuwe huisstijl! Het is al te bewonderen als narrow casting, brochures, presentaties en winkelmaterialen.

De verzekeraar achter de schermen | Harmony
Harmony (verzekeraar van consumentenelektronica) was voornamelijk achter de schermen actief, via retail-partners. Tot voor kort. Want met de nieuwe positionering en frisse huisstijl die we voor hen ontwikkelden, slaan ze een nieuwe weg in. Waar een actievere dialoog wordt aangegaan met de consument en Harmony meer op de voorgrond treedt als ‘De verzekeraar achter de schermen’.

Harmony.nl | Harmony
Naast de positionering en huisstijl, hebben we ook de website van Harmony onder handen genomen. Met de pijlers ‘helder, servicegericht en transparant’ in ons achterhoofd hebben we een frisse website opgeleverd waar particuliere klanten snel en goed geholpen worden. En zakelijke klanten inzicht krijgen in de vele voordelen die Harmony te bieden heeft.

Op de beursvloer | Harmony
Ook op vakbeurzen treedt Harmony meer op de voorgrond. Om de aanwezigheid van het merk te versterken en Harmony neer te zetten als professionele organisatie en betrouwbare partner, ontwikkelden we verschillende materialen. Van rollbanners en een standbalie tot mooie give aways als een lederen notitieboekje.