
‘Gaten’ in de conversatie | GEERS
Mensen met gehoorproblemen vangen vaak slechts flarden van een gesprek op, waardoor ze de essentie van het gesprek missen. Met een bijzondere mailing, waarbij er letterlijk gaten in de tekst vallen, roepen we de doelgroep op om hun gehoor te laten testen tijdens de Gratis Hoortestdagen bij GEERS.
Onzichtbaar Hoortoestel | GEERS
Ondanks dat een hoortoestel vaak uitkomst biedt, moeten veel mensen er niet aan denken om ermee rond te lopen. Wij ontwikkelden een advertentie in de vorm van een uitnodiging om onzichtbare hoortoestellen te komen testen. De test biedt vervolgens volop gelegenheid om kennis te maken met de verrassende (onzichtbare) mogelijkheden.
TV-Heldenactie | GEERS
GEERS zocht naar een laagdrempelige manier om mensen naar de winkel te krijgen. We dachten met ze mee en ontwikkelden het aanbod van een draadloze tv-versterker voor een mooi prijsje. Vervolgens nodigden we de doelgroep uit om de tv-versterker in de winkel te komen ervaren en te horen hoe kraakhelder de stem van hun tv-held in werkelijkheid klinkt.
Alleen maar voordelen | GEERS
Hoe zorgen we ervoor dat mensen die minder horen de eerste stap zetten naar een hooroplossing? Door op een sympathieke manier alle voordelen van een Hoortest in één DM te benoemen: gratis, snel, wanneer het u uitkomt, vrijblijvend en deskundig. Kortom: geen enkele reden meer om de controle van je gehoor nog langer uit te stellen.