X

BEN JIJ ER KLAAR VOOR?
WALIBI | OPENING UNTAMED
EM | DM | Landingspagina

Op 1 juli onthult Walibi de nieuwste aanwinst van het park: UNTAMED, een spectaculaire rollercoaster. De opening van deze nieuwe ride vraagt om een feestje, ook in de bijbehorende uitnodigingen.

Analyse
WERELDWIJDE PRIMEUR

Als je weinig hebt met achtbanen, is het bijna niet voor te stellen. Maar de opening van een nieuwe rollercoaster is voor heel veel fans een event van grote betekenis. Zeker als het gaat om een Europese, ja zelfs wereldwijde primeur. Wij nodigen pers, fans en trouwe bezoekers uit om erbij te zijn — en om de nieuwe coaster uit te proberen.

Creatie
UITNODIGEN? UITDAGEN!

We maken volop gebruik van de spanning die bij de spectaculaire achtbaan hoort. In een reeks EM’s dagen we de doelgroepen uit om bij de VIP-première aanwezig te zijn. Weifelaars halen we over via een reminder. Om de zaak in goede banen te leiden, maken we speciaal voor het event ook een nieuwe landingspagina. En dan begint het aftellen naar het uur van de waarheid. Tik, tok, tik, tok…

Bewijs
VEEL BEZOEKERS, VEEL VLOGS

De campagne overtreft alle verwachtingen. De enorme opkomst van zowel Nederlandse als buitenlandse bezoekers leidt tot veel vlogs en online gedeelde foto’s en video’s. Dus één ding is wel duidelijk: ook de publicitaire resultaten gaan aardig over de kop.