X

MOBILE FIRST
SNS | On- & offline DM-campagne
Em / Dm / Landingspages

‘Behoud het goede’: dat had ook de titel van deze case kunnen zijn. Een bestaand DM-programma van SNS krijgt een frisse opknapbeurt en een mobile first aanpak. Het resultaat: de conversie wordt twee keer zo hoog.

Analyse
Behoud het goede

Al je geldzaken onder één dak, ideaal! En toch: wie een hypotheek bij SNS heeft, neemt niet snel óók de betaalrekening erbij. Een grondige scan van het bestaande DM-programma levert praktische aanknopingspunten op. Beeld, boodschap, tone of voice, call to action… ze kunnen vaak net wat scherper. Ook adviseren we om vanuit het mobile first perspectief te gaan werken.

Creatie
Denk vanuit je smartphone

Het bestaande creatieve werk krijgt een opknapbeurt, het resultaat oogt weer als nieuw. Het is klanten direct duidelijk wat de voordelen zijn van producten combineren bij SNS. Maar vooral: mobile first denken. Alle e-mails komen nu volledig tot hun recht, ongeacht of ze op Android of een iPhone gelezen worden. We weten immers: ruim de helft van alle mails van financiële dienstverleners wordt op een mobiel apparaat geopend.

Bewijs
Twee keer zo veel conversie

De conversie van het programma verdubbelt. En je kent ons: met de inzichten en learnings die we hebben opgedaan zijn we alweer druk bezig om ook andere proposities voor SNS aan te scherpen.