X

PERSOONLIJKE URGENTIE
Schoonenberg | Afspraakkaart
DM

Soms doe je eigenlijk alles goed. En toch werkt het niet zoals je wilt. Dan kan de oplossing zitten in iets extra doen. Schoonenberg weet z’n doelgroep veel beter te overtuigen sinds ze bij de mailings een gepersonaliseerde afspraakkaart voegen. Het levert ze 55% meer belangstellenden op voor de maandelijkse Hoortestdagen.

Analyse
Wel persoonlijk, maar niet aangesproken

Elke maand organiseert Schoonenberg Hoorcomfort de Gratis Hoortestdagen: twee dagen waarop iedereen terecht kan. De laagdrempelige succesformule levert veel traffic naar de winkels, maar niet het verwachte aantal hoortesten. Daarom checken we de communicatie. Voelt de doelgroep zich wel echt persoonlijk aangesproken? En hoe zouden we deze individuele overtuigingskracht kunnen versterken?

Creatie
Afspraakkaart

Het A-B-C van DM. Verstuur een brief in envelop met daarop een uitnodigende boodschap. Eenmaal open volgt een sterk aanbod en een eenvoudige call-to-action. Resultaat: een stijgende respons. Simpel, toch? Soms zit het verschil in iets extra. In een gepersonaliseerde afspraakkaart. Een gevoel van individuele urgentie en lokale aanwezigheid. Schoonenberg reserveert tijd voor mij en ze zitten vlakbij!

Bewijs
55% meer hoortesten

Het aantal Hoortesten stijgt met een indrukwekkende 55%. Maar zoals je van dcd mag verwachten: we zijn alweer volop bezig om ook deze campagne te overtreffen.