X

TOTAL CONNECTIVITY
Phone House | Cust. Life Cycle
tv / radio / em / dm / social

Met een nieuwe customer life cycle helpen we Phone House de retentie te verdubbelen. En minstens zo belangrijk: de campagne op radio en tv versterkt de positie als persoonlijke, onafhankelijke telecomspecialist.

Analyse
Iets te veel van het goede

Er zit heel wat tijd tussen het afsluiten van een abonnement en het moment waarop een klant weer mag verlengen. Hoe blijf je als retailer in de tussentijd in beeld? We ontdekken dat opvallend veel klanten zich afmelden voor nieuwsbrieven en andere e-mails. Belangrijkste oorzaak: de onoverzichtelijke stroom berichten.

Creatie
Minder contact, maar meer relevantie

Samen met Phone House besluiten we de customer life cycle opnieuw in te richten. Minder contactmomenten, meer relevantie. Online, gepersonaliseerd en prettig van toon. Tegelijk verhelderen we de positionering van het merk op radio en tv. Phone House als persoonlijke, onafhankelijke telecomspecialist. Hét antwoord op al je telecomvragen.

Bewijs
Merkwaardering en CTR gaan omhoog

De merkwaardering van Phone House verbetert sterk. Ook zien we de click-through-rate binnen het life cycle programma flink toenemen en is de retentie zelfs verdubbeld.