Welkom

Maak kennis
met werk dat werkt

Scroll
  • sdfsf

Reclamebureau de creatieve directie.

Voor resultaatgerichte, meetbare communicatie.

eDM’S, direct mails, banners, websites, social media campagnes, POS-materiaal en activerende radio- of tv-commercials behoren allemaal tot de mogelijkheden. Daarbij verzorgen wij het hele traject. We helpen met het bepalen van een strategische richting, ontwikkelen creatieve concepten en verzorgen de uitwerking. Tot en met de drukwerkbegeleiding aan toe, mits gewenst. Een aanpak die werkt. Dat bewijzen we iedere dag voor onze klanten.

De mensen

van de creatieve directie

Creatie
Onze naam zegt het al: alles begint met creatieve oplossingen. Effectiviteit is daarbij altijd het uitgangspunt. Daar staat de creatieve leiding van de creatieve directie garant voor.

Dtp | vormgeving
Van design tot quick & dirty advertentie. De professionele studio van de creatieve directie levert het allemaal. En altijd met maximale communicatieve kracht.

Account
Een ervaren accountteam zorgt voor de kortst mogelijke lijnen. U werkt altijd met vaste mensen die u daardoor snel en effectief van dienst kunnen zijn.

Sinds eind maart 2016 de derde partner van de creatieve directie. Was eerder director ILP World Wide bij Brand Loyalty, de innovator op het gebied van loyaliteitsprogramma’s. Ook was hij als algemeen directeur gedurende tien jaar verantwoordelijk voor het succes van 538Groep (Radio 538, SLAM!FM en Radio 10 Gold). Keerde bij dcd terug naar zijn reclameroots, want met managementfuncties bij toonaangevende bureaus zoals Publicis, Ogilvy & Mather en Saatchi & Saatchi, is dit vakgebied bepaald niet vreemd voor hem.

Bij de creatieve directie is hij verantwoordelijk voor commercie, business development en de uitbouw van de nieuwe units voor online marketing en business intelligence. Jan-Willem is een groot aanhanger van resultaatgerichte marketing. Hij is dol op de vier vrouwen in zijn leven en danst graag op zijn All Stars op Armin van Buuren.

Sluit LinkedIn

Studeerde begin jaren ‘90 af aan het Grafisch Lyceum in Amsterdam. Kon meteen aan de slag bij het hotste bureau van dat moment: Lowe Kuiper & Schouten. Waar hij als art director meewerkte aan grote bekende campagnes (Yogho, Yogho!). Daarna deed Mike ervaring op bij onder andere Eigen Fabrikaat, Ogilvy en Saatchi & Saatchi. Hij ontwikkelde campagnes voor de meest uiteenlopende klanten. Van thema tot activatie, on- en offline. Het was uiteindelijk zijn voorliefde voor resultaatgerichte communicatie waardoor hij dcd begon. Mike is een snelle denker en weet altijd een pragmatische oplossing. Als hij geen art director was geworden was hij stand up comedian.

Sluit LinkedIn

Startte begin jaren ’90 aan de managementkant van marketingcommunicatie. Inmiddels kent ze dit gebied als haar broekzak. Zowel bureau- als klantzijde hebben geen geheimen voor haar. Werkte onder andere voor de Nederlandsche Staatsloterij, De Combinatie van Factoren en VNU Media. Haar motto: eerst denken, dan doen. Wat willen we bereiken en hoe gaan we dat doen? zijn altijd de eerste vragen. Haar scherpe analytische vermogen komt daar goed bij van pas. Ze doorgrondt het probleem in no time en helpt haar klant dan effectief marketing te bedrijven. Ze is een van de oprichters en partners van de creatieve directie. Je herkent Manon van verre aan haar aanstekelijke lach.

Sluit LinkedIn

Met de auto
Op de ring A10 (Amsterdam) afslag Zeeburg (s114). Onderaan de afslag, stoplichten linksaf, richting centrum. Bij stoplichten vóór de Piet Heijn-tunnel linksaf, richting industriegebied Cruquius.
Over de brug, stoplichten rechtsaf (Zeeburgerdijk). Vervolgens tweede straat rechts, dit is de
Th. K. van Lohuizenlaan. Op de rotonde nogmaals rechts (1e afslag). Cruquiusweg 109-B na 800 meter aan de linkerkant van de weg.

Met het openbaar vervoer
Dichtstbijzijnde halte is Insulindeweg. Trams op deze halte: 7 en 14. Bussen op deze halte: 37, 245 en 359. Vanaf deze halte is het nog zo’n 15 minuten lopen naar Cruquiusweg 109-B.